måndag, november 10, 2008

Nålens öga



Tjoho, äntligen har jag fyllt veteran, på riktigt. Känns ju lite fånigt att åka H30 och vara 29... Nu har jag liksom pressat mig igenom de första prövande åren och äntligen blivit vuxen på riktigt. Eller nåt.
Har ju inte lyckats åstadkomma så mycket under mina 29 första år här på jorden så nu är det kanske dags att dra upp lite riktlinjer...
Några saker att bocka av innan jag fyller H40:

  • SM guld H30 XC, LL och alla andra discipliner. Hoppas nu bara att ingen annan i min årskull får för sig samma saker...
  • Bestiga Mount Everest
  • Springa milen snabbare än 36 min
  • Springa timmen på tjugo minuter

Tufft jobb att lyssna igenom 9 skivor Eskilstunarock innan 1915 en måndag eftermiddag som började 1730...

4 kommentarer:

Miike sa...

fan är det där Krellen står!!???

Unknown sa...

Näää det är bara ett jättestort cd-fodral som ser ut som en krell...

Nordström sa...

Springa timmen på 20 minuter är mit mål med!

Rickard Mattsson sa...

Ja att springa timmen på 20 min är inte illa pinkat. Jag funderar på att springa milen på en kilometer också. ;)