torsdag, juli 01, 2010

Dåligt minne

Se där, det går fort att glömma. Hade helt förträngt hur jag mår efter några 30s på lämplig belastning. Tur att det ger nåt. Dagens övningar visar på en positiv tendens i effektsiffrorna. Nu är jag i fas med mig själv igen. Verkar det som. Slängde på 3,7 kg och höll 100 - 110 i kadens, det senare varvtalet inte lika ofta som den nedre delen av tiotalet. Men jag var grymt stabil kring 105. Vilade en minut efter 10 min sen på't igen, fast nu bara två fyror med kort-kort vila. Som huvudmål, 5 st 30s med 6,2 kg i korgen och allt från 200 - 80 i kadens. Fick springa ut på balkongen efter den fjärde för att "ta lite frisk luft". Letade febrilt efter något lämpligt att sikta på vid eventuell maginnehållstömning. Klarade mig, eller grannarna klarade sig...

Som efterrätt blev det en mycket mer välsmakande morotskaka och glass.

Livet är fint ibland.

Inga kommentarer: