torsdag, juli 08, 2010

Kent på Gatufesten

De börjar spela 0:00... Jag har precis kört några vändor uppför södra. Jobbat. Ätit middag på festivalområdet. Gått hem igen. Tyckte att det då var för mycket människor. Kl 17:00. Ingen är ute innan 22:00... Jag har en skön soffa och deras nya skiva + allt annat de släppt på CD/vinyl och andra medier. Ska jag, för första gången missa dem när de är i Sundsvall? Är det alltså ett kapitel i mitt livs som stängs för gott nu? Ska jag lämna allt vad tonårsångest bakom mig? Kan vara dags. 30 är ju förvisso det nya 20, men ändå...

4 kommentarer:

Nordström sa...

Du ser numera på fotboll och går inte på Kent förstår jag... Äh, jag behöver inte ens kommentera detta.

Anonym sa...

Men Kent är ju sååå medelålders...

Jocke

Jonas l sa...

Ooh, alla vinylskivor? Jag har bara röd som följde med deras Deluxebox, annars har jag alla deras skivor på svenska och engelska med :) album då, singlar har jag bara några.

Hur gick det? såg du de?

Unknown sa...

Nä såg dem aldrig, hörde dem spela genom sovrumsfönstret...