torsdag, juli 08, 2010

Spökskrivare

Internet går på automatik och postar inlägg jag aldrig skrivit...

Jag har varit otroligt irriterad på min Garmin, eller företaget överlag. Reklamerade min klocka varpå veckan efter så går bandet av. Har fram till nu tejpat fast den på styret. Snyggt? Nä. När all min eltejp tagit slut så blev jag tvungen att skicka in skiten. Fick ett nummer för att kolla statusen på mitt ärende. Första dagen efter att jag skickat den skickar de tillbaka den... Om jag får den idag ska jag ta bort alla negativa tankar över Garmin...

Apropå eltejp. Mina kära Shimanoskor har gett upp andan så pass att jag tejpar ihop dem. Spännet vill inte längre vara med. Så i och med att mitt tejplager tagit slut så blev det till att pull the trigger på ett par nya. Efter lite marknadsundersökning så fann jag att det enda rätta är ett par Fury från Mavic. Färg vet jag inte, det får bli en överraskning när paketet kommer.

Bara som en parentes, jag har i princip sett alla fotbollsmatcher det här VM'et. Bara en sån sak. Jag börjar bli gammal.

Inga kommentarer: