söndag, juli 04, 2010

Sehr heiss!

Det är varmt nu. Det är jättevarmt nu. Jag är inte riktigt van det här. Eller det är väl ingen, egentligen. Behöver nog inte äta några D-vitamintillskott den här månaden...

Det blev en fin tur igår, skulle ut och prova lite nya prylar och inställningar, siktade på 90 - 120 minuter, det blev 260... Micke ringde och frågade vafan jag höll på med och då det inte fanns några riktigt bra orsaker till att inte träna tillsammans så rullade jag mot Kovland och han mot Sundsvall. Han fick guida, det enda krav jag hade var stigar utan så mycket lösa pinnar, kvistar och annat elakt som kan döda finhjul. Har aldrig cyklat över så många pinnar, kvistar och annat som kan döda finhjul tidigare... Men de överlevde och jag fick se några nya och fina stigar som jag aldrig cyklat på tidigare. Inte illa. Tror att jag ska passa på att sola litet idag också då B är i Krakow, förlåt, Kramfors.

Undra vem som vinner Ränneslättsturen idag?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Heter det inte Pulvercity?

Unknown sa...

Haha, ja kanske...

Samuel sa...

Dom där finhjulen pallar för allt;-)