tisdag, mars 30, 2010

Knapp styrfart

Jag har haft en otroligt seg/dålig känsla i kroppen i helgen. Inget roligt, inget att skriva om heller. Inledde nytt avancemang mot en toppform igår kväll. Hade tänkt 20or på 330W, lugnt och fint alltså, men det gick käpprätt. La mig på 250W och körde tior istället sen siktade jag på 1000 kcal. Fan alltså, jag har haft en fin viktnedgång fram till förra veckan och nu. 2 kg upp på några fjuttiga dagar! Bara att lägga ner. Fast det är ju inte alltid det sämsta, att lägga av alltså! Se på Andreas, SM-brons på femmilen. Palmberg har lagt av han med, SM-guld XC 2009. Lägga av är alltså det nya lila.



Just fan, när jag kom hem från jobbet fanns där en lapp om att jag vunnit en espressobryggare. Känns bra. Äntligen cyklist på riktigt!

3 kommentarer:

Tom sa...

Ja, jag ska också lägga av. Eller rättare sagt, jag har lagt av.

Miike sa...

Att lägga av är lite 2008!!

Tom sa...

Jag har alltid varit lite efter.