måndag, mars 22, 2010

Bluebird from hell

Jaha, det var ju fint. Att den enda morgon de senaste tre dagarna som startar med klarblå himmel och torra vägar är en måndag. Jag bojkottade utecykling i helgen till förmån för skate, 30s och helvila på söndagen. Helt otroligt skönt att vila en helgdag, jag brukar ju passa på att träna när jag är ledig, att vila när jag är ledig är nåt nytt men helt klart nåt att göra till tradition.

Jag har fått i uppdrag att skriva litet och uppdatera om alla som cyklar giant eller i vart fall skriva nåt när någon gör något värt att skriva om eller liknande... Vi får se hur det går med det, en har jag ju koll på och det är Andreas, han vinner mest en massa mästerskapsmedaljer såhår års, guld oftast. Team Kalas är ju grymma på uppdateringar så de är ju självgående, Palmberg har väl lagt av ett fyrtiotal gånger de senaste åren så han vinner väl SM-guld i år igen. Emmy Thelberg har ingen hemsida vad jag sett så där får jag väl gräva lite mer. Emil, ja han är ju ingen Team Giant Sweden han är ju RaboGiant... Tanken är att jag ska skriva under TGS fliken vad det lider under säsongen mm. En kamera måste jag skaffa också... Satan.

Inga kommentarer: