onsdag, mars 24, 2010

Betongskalle

Fan, det här är en seg period av året. Mörkret har börjat att släppa sitt grepp om vår värld men solen har ännu inte hunnit få fart på min gammelkropp. Den här dan har varit oändligt jävla seg. Inte mycket att skriva hem om och absolut ingen träning idag.

Igår försökte jag skejta, föret är viktigt, 135 i medelpuls och genomsnittsfart på 3:30 min/km. Planen var att damma på och öka slagvolym men när jag anlände till berget stod där en hel klunga med skidåkare och "tränade". Jag gick omedelbart in i syraväggen och gav blanka fan i min slagvolym. Svarvade varv, på varv, på varv på de stackars 2,5 km som inte bestod av alltför mycket blankis. Efter ett tag så stänger systemet liksom ner all kvarvarande CPU-kraft och det är bara att fortsätta med en "mörk skärm" och absolut avstannad tankeverksamhet. Kanske att 24-timmarstävlingar på en kort varvbana skulle vara något som är tillräckligt intellektuellt utmanande för mig?

Inga kommentarer: