söndag, september 09, 2007

Vem försöker jag lura?

Jag skrev att jag bara skulle tävla ett år till... Fan, jag kommer tävla fram till den dagen mitt hjärta slutar slå. Det jag skrev tidigare, skrev jag i ett svagt ögonblick färgad av fyra veckors förkylning. Nu när dimman börjar lätta och jag är på väg att bli förbannad igen så verkar sånt skitsnack ytterst fjärran. Nä, ni får stå ut med mig många långa år till. Idag var jag upp och snuddade vid 191 på spinningpasset. Inget rensar näsan som lite 95-procentig kärlek. Fyfan vad jag ska bli bra i vinter! SATAN! HELVETE! Ett norrländskt jävla helvete! Mmm jo jag börjar bli svängig i min inställning till saker och ting, kan tänkas har jag blivit smittad av en klubbkamrat? Men som sagt vi är förlorade själar allihopa, har man inte lyckats lagt av innan 29 års ålder är man rökt. Jag njuter av varenda jävla liten rökig sekund! Men fan, jag har inte fyllt 29 än så ännu finns det hopp. Inte fan lär jag köpa en DH heller... Det blir säkert en CX, ska höra med min Sugar Daddy imorrn bara...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Skulle vara roligt att se dig på en dh!
Vad har du för E-mail?

//Tomas kristoffersson

Unknown sa...

Hahahahaa, ja roligt är nog ordet!

Miike sa...

såklart du ska sluta, det ska jag i alla fall! Försök inte intala dig att fortsätta mer en ett år!!

Anonym sa...

Vem förseker ni att lura, ni är av samma skrot och korn som jag är, ni kommer aldrig att sluta.