måndag, september 17, 2007

Happy, happy, joy, joy

Fan, idag har jag idkat industrispionage. Har varit på Ego och spunnit och testat core. Satan, min core är för ovan! Jag kommer nog ha svårt att andas imorrn. Annars var allt sig likt, massor av biffar och massor av såna som är inne. Ja, det är nog liiite läckrare att träna där än på Friskis. Jo, fick jag välja (det får jag iofs, men är för snål) så skulle nog även jag träna där. Fast å andra sidan så såg det tjockt ut bland vikterna, och finns det nåt värre att måsta vänta på sitt redskap!? Iaf om man bara ska göra en övning, då kan man ju inte ta någon annan före... Spinnigcyklarna var helt ok, fast jag föredrar friskis. Schwinn i all ära men de vi har är bättre och lättare att justera in. Passet då? Jag hatar ju allt vad "gå runt och fråga hur man mår" heter, såna aktiviteter har jag förknippat med Ego, de var lyckligtvis helt frånvarande och det var bra drag. Snittade 178 i 45 min vilket då blir 90% va? Min matte är kass... Det som var lite jobbigt var att alla speglar avslöjar hur pass mycket form jag tappat. Satan. Inte bara i benen utan även på... Jävlar.
Jaja, känner mig hyfsat träningsmotiverad trots den nalkande hösten. Undra just om jag ska skaffa mer pannlampa snart. Mörkercykling är rätt ballt, sen vill jag ju åka skidor på ett kolsvart fjäll, det ska tydligen vara bra skit. Helvete, nu är jag onödigt positiv igen, allt är skit och nattsvart. Sådär nu känns allt mycket bättre.

4 kommentarer:

Miike sa...

Köp telisar o pannlampa! Då kommer du blir troende! Tro mig..

Anonym sa...

Belivers...det trodde man inte. Fuskat i telisbranchen sedan -87. 1887 alltså. Vad tror ni om klappskridskor grabbs....?jag måste testa det i vinter...om min sketna höft läker. Det bådar gott Henk...att du är positiv..har du börjat äta carbokex ofta?

Anonym sa...

Tok, med din dosering och disponering av träning kan detta inte sluta annat än fantastiskt men när ska du få tid att damma av tippsen ???

Unknown sa...

Nya Tips på väg in. Har en liiiten men jävulsk plan att kanske till och med använda dem i vinter...