lördag, september 08, 2007

Höst


Fan, jag körde en hel timme igår. Det kändes väl rätt hyfsat, så länge jag inte kikar på pulsmätaren och vilken utväxling jag har. Fan. Fan. Fan. Jajävlar. Men det kan fan bli Långa Lugnet nästa helg, bara för att. Jag vill ju åka, jag bara köra igenom, känna hur kroppen mår så jag kan lägga upp vinterns träning. Det jag vet är att jag ska köra hårt, jättehårt ofta och tungt, sen ska jag försöka bli lättare. Mellan träningspassen ska jag försöka sälja Kompaktorer, som på bilden, 47 ton svensk kärlek. Den pissar på konkurrenterna, stålverkens Maybach. Spitzenklasse helt enkelt.
Just ja, jag ska leda spinning. Det blev inte som jag tänkt utan jag ska leda 75 min intensiv. Det är bra, då får jag leva ut min sadistiska sida än mer. Mycket trevligt.

Inga kommentarer: