tisdag, september 04, 2007

Grupptryck

Fan, nu har jag tränat igen! Jag är fortfarande förkyld men det skiter jag i. Det sitter i näsan nu mest och bara lite i luftrören. Passet kändes väl som det bör kännas efter fyra veckors uppehåll... Fan. Cyklade vår fina Short Track som ingen ville tävla på i lördags. Den var fan rolig! Enkel men helt klar underhållande. Fan vad vi är bra på att lägga banor! Bäst kanske? Förmodligen.
Vi hade ett bra styrelsemöte idag med klubben. Tyckte det kändes som om det finns lite hopp för cykelsporten i Sundsvall.
Så vafan, vad ska jag göra med resten av den här skitsäsongen då? Åka till Falun?? Kanske. Köpa en CX?? Nja, det lutar nog åt en DH, det såg fan roligare ut. Jag får se hur fan det blir. Det kanske blir bra till slut.

3 kommentarer:

Miike sa...

Såklart banan är bäst! när det blir snö ska jag använda den för skidåkning eller draghundskörning

Anonym sa...

Vad har du gjort av cx:en som du hade förra hösten? För övrigt så såg jag en sprillans ny C 63 AMG på stan i dag, jag fick ståpäls.

Anonym sa...

Jag ville ju tävla, bara det att det var ju inge som ville ställa upp!