måndag, september 24, 2007

Äntligen!

Halvtrött och lagom less på att det var måndag gjorde jag den dagliga morgonsurfningen. Kikade igenom cyklisters hemsidor och bloggar. Bläddrar slött men helt plötsligt ser jag något som är annorlunda. Henrik Öijers länksamling är listad i bokstavsordning med förnamnet som referens, spänd bläddrar jag ner och ja, äntligen är jag erkänd som cyklist!
http://www.henrikoijer.com/lankar.html

Nu kan jag lägga av, jag har uppfyllt mitt mål. Fatta att jag är på samma lista som Bäckstedt!
Resterande del av måndagen gick som av sig självt.

5 kommentarer:

Nordström sa...

Ja jävlar - nu kan jag sluta jag med!

Anonym sa...

Du kan få hamna på min lista också. Likadan som Henriks men ändå annorlunda... Lite annat folk också på min lista, och faktiskt mer folk också för den delen (henrik om du läser detta; haha! ;) )

Anonym sa...

Hmm konstigt att min hemsida inte blev länkad. jag testar igen

Tom sa...

Fatta att jag bara ligger en placering efter Ljunken på Sverigerankingen. ;-)

Unknown sa...

Absolut! Lägg till mig på listan Oscar! Jag blir ju rikskändis innan det här är klart...