lördag, september 15, 2007

Fan!

Ja nu är jag tjurig. Tänker inte lägga upp några bilder från dagens skitpass. Jävla skit. Vi cyklade bland älgjägare och annat skit. Min puls var så hög att jag tog av pulsbandet för att slippa se skiten. Inte för att jag blev trött, men hade jag blivt trött av det här tempot så hade jag lagt av. Hade tänkt skita i passet idag men körde ändå för att värva medlemmar. Jag skulle ha gjort det, skitit i passet alltså. Billigast så... Fan. Det gick ju inte jävligt mycket bättre för Micke som verkar kommit igång bra med vurpandet igen. Att han överlevde dykningen orsakat av ett löst styre får ses som en bra merit. Fyfan. Sen att han vurpade lite senare igen och mörade till kroppen ytterligare ser jag mest som ett tecken på positiv inställning. Min positiva inställning försvann i samma veva som ett litet missöde med en bildörr och en vit bil. Tänk det hjälper inte att parkera på andra sidan jorden när man ska handla på IKEA, eller ICA för den delen, när man kan få fina dörruppslag i LJUSTORP! FAN det bor ju typ 4 st per en miljard kvkm. Det är större risk att bli uppäten av en björn. Otroligt mer sannolikt att en jägare skulle ha satt en kula i hjärtat på en. Just nu känns det som jag föredragit det senare alternativt... Det är bara en bil säger nån... Jojävlar! Det är min bil.

Inga kommentarer: