fredag, juni 04, 2010

W/kg

Jajävlar. Jag har gjort mitt bästa ett tag nu. Lagt mig hungrig, vaknat hungrig, gått på jobbet hungrig osv. Nu har jag lyxat i ett dygn och är inte ens hungrig nu, i skrivandes stund. När jag åt en massa bacon och ägg och sånt då ramlar det av vikt jävlar i min lilla låda, tyvärr blir jag lite suddig i skallen av det så jag klarar inte en Ferry-diet. Sen är den tråkig också, jag gillar kolisar. För mig går det inget vidare att träna heller helt sockerlåg, jag får lättare kramper osv. Men, gå ner i vikt / lättare att hålla vikt är det utan tvekan.

W/kg verkar skilja en i aktivitet också, jag klarar "bra" i de kortare 10/20, 60/120, och rätt hyggligt på långa 20 min. Däremot är jag relativt min egen prestation kass på fyror, klarar bara några W norr om tröskel. Färskvara är skiten också, jag körde, tidigare i vår, 12 min med högre effekt än vad jag INTE orkade köra fyrorna på i lördags... På två månader... När säsongen är här gäller det att hinna bli kass. Livet är hårt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, det där känner jag igen. Ja de träningsmässiga siffrorna och hungern menar jag då, någon Ferry diet har jag inte provat på ännu. Jag blir nämligen också rätt vimsig i kolan när jag får för lite kolisar.

//Tony W

Samuel sa...

Hatar att vara hungrig!!!