måndag, juni 14, 2010

Trött och bruten men ändå inte så illa

Ja, vad ska jag säga. Hade det inte varit för det runt omkring tävlingen och Giant-loopen så hade jag aldrig åkt ner till Stockholm. Det är inte roligt när strypsnaran dras åt efter några minuters tävlande och inget fungerar. Höll ut så pass att jag fick åka Giant-loopen sen vek jag av mot cykeltvätten och skarvade vidare mot Giant-tältet. Annars så tror jag chefen var nöjd, Anthem X Advanced på placeringarna 1, 3, 6 och 15.

Jag hade dagen till äran rustat hojen med 2,4 Rocket Ron, bara för att. Tänkte att ska jag ändå åka sakta så kan jag väl få ha roligt. Helvetes vilket kantgrepp och snacka om odramatiskt över rötter och stenar. Det blev "lite" trångt i gaffelbryggan men det märktes bara när gaffeln bottnade eller vid annat övervåld. Ska bunta hydraulslangen lite klokare så tror jag det blir finfint.

Nu är det cykelsemester ett tag.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, de är fina de där Anthem X Advanced SL!

Unknown sa...

Ja de var fan biffiga de dr 2,4orna! Du såg ju hur rädd jag var över att bli överkörd i starten.

Unknown sa...

Ja det var ett jävla sätt att bara sticka sådär!

47 mm Dugast såg bra ynkliga ut!