torsdag, juni 24, 2010

0700

Start sju imorgon bitti. Det är tidigt. Hade glömt att starten går den tiden men det är ju skitbra, då hinner jag hem i tid trots att det tävlingen går i Mora. Tänker stämma kroppen nu snart på Monarken för att se var och när jag ska rycka alternativt släppa imorgon. Det har känts bra nu i några dagar, känns som om det allergiska börjat att lätta, eller så har jag bara blivit van skiten.

Igår var det en som ville köpa Viten, idag... Det går ju inte, idag är det Monark och packning, Inte försäljning. Nä, det ska inte vara lätt att köpa supersport... Ferrari kräver ju att du redan ska äga en eller flera för att få köpa nytt. Det kanske jag ska skriva in i min annons? Jag har förresten hittat min drömbil, eller nja, men den är praktisk. När allt är klart lär jag bara sakna Villan och Vovven... Jag kommer i alla fall att sakna ljudet från den vita när jag åker surdiesel...

2 kommentarer:

robert sa...

Bara det inte är en Volvo.

Tom sa...

En Subba?!