onsdag, juni 23, 2010

Alnön 2

Jag klev av Alnötrampen pga allergi så jag kände att jag borde ta igen sträckan. Rullade ut och körde ett par varv runt Norrlands Hawaii. Otroligt fint, men vilken skitasfalt! Herrejävlar, och jag som gillar dålig asfalt. Nästan så att asfalten mellan Liden och Slättmon är Tysk i jämförelse. Jag blir än en gång väldigt ödmjuk inför det faktum att en klubbkamrat har åkt runt den här ön under 1 timme... Jag behövde 70+ idag... MEN då ringde det ett par gånger!

Annars händer det inte jäävligt mycket. Har ju semester, så allt är i sin ordning.

Tog med kameran, en macka med Nutella och lite annat jox för att stanna till och "njuta" idag... Jag är kass, första varvet kändes ett stopp vid Spikarna för nära starten, på det andra så glömde jag bort. Tänkte stanna vid flera tillfällen men så ringde B och gav deadline. Med lite snabb huvudräkning blev jag då tvungen att elda litet om jag skulle hinna med planen.

Fint det här med kroppen förresten. Igår var jag helt förstörd under sista "kvarten" och framförallt efter passet, idag var jag aldrig nära någon vägg och har känt mig bra odödlig hela dagen.
Vila är skit.

2 kommentarer:

Hans sa...

kul att se att du lever och frodas ;) själv har man ju inte semester än på ett tag...

Unknown sa...

Som av en händelse läste jag om Skallbergsgrottorna idag...