onsdag, juni 09, 2010

Asfalt

Det börjar dra ihop sig till smärtsamma möten på asfalterade vägar. Först ut är Indalsledenloppen, 11 km löpning, på asfalt. Jag känner mig trygg, jag har sprungit 11 minuter den senaste månaden så det ska nog gå bra. Dagen efter är det linje i Gottne, det är bra, träningsvärken har då inte hunnit få djupverkande effekt. Därefter kommer midsommar med Solleröloppet med allt vad det innebär. Jag tror, att det blir jobbigt. Men där någonstans ska jag ha semester också, både ifrån jobb och cykling, tror jag.

Andreas var förbi med ett gäng Schwalbedäck med stor luftvolym. Så än en gång, jag har tubhjul till salu. 1300g väger de, det sitter nästan nya Tufo XC4 (de bästa för svenska förhållanden?), släng åt mig fem tusen kronor och vi gör ett byte. De är väldigt lite använda. Det går att nå mig på 0703131160. Mer, eller mindre info finns här.

1 kommentar:

Unknown sa...

Hmmm nu blev jag sugen på ett par träningshjul ;)