söndag, februari 28, 2010

Volbeat -skrubbmusik!

Fyfan... Mary Ann's Place... Bästa låten jag hört, på ett tag. Skicka på 8 kg och 50 i kadens, sen är det bara att hålla i sig.

Fredag och lördag har spenderats på väg till i och ifrån Mora. Tjejvasan med nya förutsättningar vad det gäller valla och service. Jag var Smörechef, det blev smörebom, tårar och "aldrig mer"... 1500 spänn för ett inlämnat skidpar med proffsvalla har aldrig känts så prisvärt som kl 10:40 i Hökberg. Väntan fram till att B dök upp i Moraparken är inget jag unnar min värsta fiende, eller jo förresten, det kan de få. Jajävlar, antingen så lär jag mig valla på riktigt eller sparar pengar till att bekosta proffsvallandet... Cykel är en mycket billig och enkel idrott, bara att åka och hålla käft. Det enda som är fällande är diet/tid lagd på tröskel. Jag har straffkommenderat mig själv in i skrubben vid tresnåret för möte med de innersta demonerna.

1 kommentar:

Robert Edin sa...

Nästa gång, om det nu blir en nästagång, så skall du prova på mirakelvallan som fanns i min ungdom, Lappgubbens glid, bättre än cera, det blev bra fäste också, funkar i alla typer av väder. Jag har en burk kvar, du kan få köpa den till ett rimligt pris.