onsdag, februari 24, 2010

Vårkänslor

Idag borde jag ha vaknat upp på ett hotell i ett mera lagom tempererat land än Sverige med en hel dags serpentinsvängsnötande på "to do list'an" och inte det här. 16 grader i lägenheten, troligen lägre då termometern är placerad ovanför det enda element som inte bara står på, utan även ger fullt. Vår lägenhet är så pass dåligt tätad att det fläktar rätt friskt inne ibland och min garderob måste vara oisolerad eller i alla fall en del av isoleringen för kläderna är så kalla att de knappt går att ta på sig. Jag lägger ut valda plagg kvällen innan numer... Jag har inte kollat tempen i skrubben men att cykla de första femton utan långärmad tröja är rejält oskönt även i vindstilla; perfekt för slagvolymsträning mao. Jag är riktigt less på denna vinter nu. Två pass har jag mäktat med på min nya fina vintercykel denna vinter, tur att jag investerat i ett par Monarker...

2 kommentarer:

Peter sa...

Säg som det är: BODIL lägger ut väl valda plagg kvällen innan.

Unknown sa...

Jajaa.