tisdag, februari 16, 2010

Fettisdag

En fantastisk dag. Vi på kontoret har i dagarna bombarderats med igår tårta för att fira finanskrisens slut och stålverkens pånyttfödelse, idag semla för att fira, ja jag vet inte och slutligen 12 kg glass för att fira att det varit fel på ventilationen hela vintern. 12 kg glass på 60 pers. Fan det var snålt, väl?

Jag skulle behöva ett par veckor utomlands. Dels för att få lite cykelvana men framförallt att putsa på den något likbleka lekamen som döljer sig under mina kläder. Fyfan. D-vitamin är vi inte bortskämda med i det här landet...

Det borde vara förbjudet att blogga utan att ha något att säga, så:
Anthem X kommer snart som 29a. Reign X blir lättare nästa år. Rykten säger att XTC Advanced SL också kommer som 29a, redan till sommaren. Sådärja.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja det borde vara förbjudet! Jag trodde verkligen inte att de skulle få ut några nyare 29'or iår, men tji fick jag.

Jäkligt intressant, jäkligt obekvämt för plånboken.