måndag, december 28, 2009

Julsvacka

Jag har belönat mig själv med mellandagsjobb. Jättekul. Men jag har min första återhämtningsvecka inplanerad så jag missar inget förutom mellandagsrea, det som reas på mellandagsrean vill jag säkert ändå inte köpa, säger vi, så jag missar nog inget. En kort summering av de tre/fyra senaste veckorna:

Har bara kört tröskel och styrkestak på TC. Inte så många timmar men några pass har det blivit. Styrkestak dag 1, tröskel dag 2, vila dag 3. Repetera. Jag är inte så kaxig i benen dag två men det hade jag inte tänkt mig vara heller. Provade ett par tjugor dagen före Julafton och jag har ökat med 20W ungefär den här perioden. Kör efter den gyldene formeln 4:1, arbete/vila. Alltså inget hokuspokus utan bara traditionellt och enkelt arbete. Känns inte så jävla tokigt faktiskt. Några grader varmare och jag hinner få till några distanspass innan Mjölbybiken.

Inga kommentarer: