tisdag, december 01, 2009

Glömda mässbilder



Hade tänkt rensa i mobilen när jag hittade dessa från Cykeldagarna. Pinsamt att jag inte fått fram dem tidagare. Trance X och Anthem X med familjenamn Advanced SL.



Undra om det framgår hur pass fläskigt underröret är på bilden ovan?
Av någon outgrundlig anledning slet sig en annan Taiwanes med på bild.


Missade att fota Giants Temporam, eller missade och missade, jag var knappt medveten om att jag borde fotat alls. Bara att bära omkring på den temporamen får en att vilja dra på sig kroppsstrumpa och påskäggshjälm. Kändes rätt overkligt att bara knata omkring med en sådan dyrram i handen när vi packade in i bussen inför hemfärden. För en prylfantast som jag är det lite som att ha dött och kommit till himlen, eller motsvarande.

2 kommentarer:

Svanebo sa...

Jag tycker underröret var lite väl klent :)

Nu får dom trycka på startknappen och börja producera våra ramar tycker ja.

Anonym sa...

Taiwaneser är det nya svarta!
//S