måndag, oktober 12, 2009

Upphämtning

Nu har jag snart hämtat mig sen fredagens nederlag. Helgen har levts i renlevnadens tecken. Kikade på DH och provade 2010a. Jävlar alltså, DH! Folksporten no1. Har aldrig sett så många medelålders män på samma plats tidigare. Mig själv givetvis inräknad. Men det ser rätt fränt ut. Inte läskigt ens, i alla fall inte från sidan.

Igår lekte jag mig igenom 2010 kanske roligaste mtb-pass, tack Tufo. Jag ska köpa upp mig på alldeles för många sådana flaskor tätningsvätskor.

Jag skulle vilja säga något elakt men jag är för trött. Har precis avslutat ett skrubbpass. Huvudet känns tomt, eller i alla fall lite suddigt.Fyror är ett fint sätt att umgås med sig själv. De kryper liksom på en, de första två minuterna är ju snart över, de två andra är inte alls lika självklara. Apropå skrubb, vi var och kikade på ännu en ny skrubb ikväll. Såg bra ut. Det fanns två utomhusskrubbar, mäklaren såg fundersam ut när jag var mer intresserad av hur djup skrubben var än att det var nåt Marbodalkök(?) inne. Idiot.

5 kommentarer:

Tom sa...

Ja herre jävlar vad man stirrar på klockan! Jag försöker undvika titta den första minuten och blir alltid knäckt om den bara visar 50 sekunder när jag smygtittar första gången... Värst är dock halvminuten mellan en och en halv och två minuter. Fy fan.

Anonym sa...

Ett tips, kan du inte låta bli att se på klockan innan 2 min har gått blir du tvungen att köra 30 sek extra när 4 min har gått.

Slavdrivaren i väst

Unknown sa...

Jag brukar kunna låta bli ganska bra, typ 1:40 till 2.20 bra. Men inte på sista...

Lars Ericsson sa...

...skulle mäklarna ha betalt efter humor och intresse för träning så skulle de då j-a inte köra så dyra bilar som dom gör...

Nordström sa...

Jag kan bara inte göra annat än älska Mattes kommentar om straffträning för att man tjuvkikat på klockan! Så skönt!