tisdag, oktober 06, 2009

Slash

Köpte en biografi signerad Guns n' Roses gitarrist i helgen. Sex, droger och rock n' roll ska den handla om. Tänkte att omväxling förnöjer så sagt och gjort. Hittills är den mest bara pinsamt dåligt översatt till svenska, men jag börjar misstänka att råmaterialet inte heller är så framstående. Jag ska i alla fall gräva mig in lite djupare, så långt som jag kommit nu så har han bara hunnit beskriva sin BMX-karriär. Får man tro honom rätt så verkar han ha varit väldigt nära att ha blivit proffs. Frän kille liksom.

Inom mig rasar en fruktansvärd kamp, ska jag äta upp den där bullen som ligger ensam i skafferiet sen i söndags eller ska jag bara dricka en kopp svart? Det känns ju hemskt att låta den förfaras, den överlever ju knappast så många fler dygn utan mitt sällskap. Äh, kamp och kamp... Här ska ätas bulle, det är ju i princip fortfarande kanelbullens dag.

7 kommentarer:

Tom sa...

Jag slängde en fullt ätbar sockerkringla igår.

Unknown sa...

Neeeeeeeej! Vilket slöseri!

Unknown sa...

Läs White Line Fever
Lemmy Kilmisters biografi, frontmannen i Motörhead du vet.

Den e grym. Grymmast är den dock på engelska

Unknown sa...

Ja, de här böckerna ska nog läsas på engelska, misstänker att en del info blir lost in translation...

Nordström sa...

På Statoil är det kanelbullens dag hela oktober. Så ät och köp nya!

Unknown sa...

Köpa? Jag och B har bakat ska du se. Vi har bullar så vi klarar oss igenom november också.

Nordström sa...

Baka?! Jag trodde man tränade på fritiden.