fredag, oktober 16, 2009

Sundsvalls Finest?

Det var länge sedan det skedde någon uppdatering på SF. Nu är det väl kanske inte väder för sådant, kanske. Formen borde ju vara rejält sviktande också för de flesta, i alla fall viljan att döda sig själv. Det här är ju tiden för summering, analys samt uppsättning av nya mål för nästa säsong. Gärna högtflygande sådana, utan verklighetsförankring. För faktiskt har det ju gått så pass lång tid nu sen senast jag mätte mina krafter mot Sveriges övriga cyklister så att jag precis hunnit med att hamna i det där skyddade tillståndet då jag bara har mig själv att jämföra mig med. Alltså så borde jag kunna sätta upp hur fantastiska mål som helst. Men, jag tror nästan att börjar att lära mig saker, nästan så att jag kommer ihåg hur det varit andra höstar/vintrar. Men, givetvis hoppas jag på resultatmässig förbättring 2010. Helt klart. Frågan är hur. Jag är inte helt övertygad om att jag kommer kunna förbättra mig så mycket mer. 20 min W innan säsong var 375W (på min monark), 4x4 420. Det är ju som det är, knappast att det går att förbättra enormt. Rejäl förbättring är då vad som krävs för att vara snabb. Jag skulle väl behöva skicka närmare 475 / 395 W för att vara nåt. Jag ska än en gång försöka minska Wattkravet... Det borde gå. Sen har jag tänkt köpa mig snabbare. Beställning är lagd på dyrplast med 4" slag. Om den inte gör mig snabbare så lär den i alla fall se snabb ut. Men det kommer nog mera snart... Sundsvalls Finest kan snart få en helt ny innebörd.

Inga kommentarer: