tisdag, oktober 27, 2009

Dödstest

Jag är lite sugen på att göra ett återbesök till 1997 och en gammal Monark med för hård sadel ståendes någonstans i Rättvik. Det är inget sånt där fånigt 3 eller 4 minutersramptest utan inget mindre än tio minuter på varje ramp. Dödstest är ett väldigt passande namn, har jag för mig. Jag mådde jättekonstigt, där i Rättvik för mer än tio år sedan. Men nu när jag tänker tillbaka, fan testet tog ju en evighet... Kanske bättre med fyraminuters, så man blir klar någon gång. Kanske läge med en sån där fin värdemätare innan nytt träningsår. Fast först borde jag kanske installera Svininfluensa 2.0 eller liknande antivirusprogram...

4 kommentarer:

Tom sa...

Snygg header! The Composite Witch Project?

Jag blir skraj i alla fall.

Unknown sa...

Ni vilsna besökare som hittat hit ju måste ju få klart för er vart ni kommit, ju.

Peter sa...

Fy fan vilkien läskig bild du har bytt till!!!! Gives me the creeps!

Unknown sa...

Va!? Läskig! Det var den finaste bilden jag kunde hitta! På hela www!