onsdag, oktober 03, 2007

Fyror

Fan, idag använde jag stavarna uppför Sidsjöbackens liftgata. Det var kul. Enkelt och fint, höll igen där strax runt 90%. Det var rätt skönt att inte gå på ännu mer utan vara nöjd med en 85-90%. Absolut mycket behagligare än jag är van att köra, kanske är det jag gjort tidigare för hårt. Sen sladdade jag ett återhämtingsvarv rund Sidsjön. Det tog elva minuter. På 70-80%. Det tyckte jag var ganska så bra för en som inte kan springa och precis har kört ett gäng fyror. Det var en sån där dag då det gick lätt att springa, liksom utan att ta i. Ok det är ingen rakettid men vafan det var ju skönt!
Under mitt fina spinningpass på måndagen hade jag 37 minuter över 90% och då var det alltså jag som ledde passet. Misstänker att jag var den som tog i mest på det passet. Ett tips till alla som vill få upp pulsen, prata en massa under intervallerna.

Inga kommentarer: