tisdag, oktober 09, 2007

Sälj


Jag har ju lagt ut min stela pärla till försäljning, samma sak med anthemen. Rätt kul att sälja cyklar, man får många skojiga förslag och tips. Tur det när man är nybörjare och ska försöka sälja sin första cykel. Jag brukar ju alltid kränga iväg cyklarna innan "första service" men i år tror jag fanimej att jag ska hålla lite på dem och se om de funkar nästa år med. Jag menar cykeln på bild lär ju duga ett år till, kanske. Det sitter ju ändå halvhysat skräp på den, och nu när Notubes kommer med racefälgar som väger under trehundragram så finns de hopp. Ett par Furious Fred på de hjulen och cykeln väger ett halvt kilo mindre än i somras. Och då vägde den 9.4, med den tunga gaffeln, med Durin ytterligare 200 g mindre. Sen börjar det likna nåt och jag kan var trygg med vetskapen om att 2006 års ram väger 100 g mindre än 2007...
TV3 har ikväll visat fina bilder från delar av Gusturleden på Grannfejden. Lustigt att folk orkar vara så mycket ovänner för så lite på en så vacker plats. Men det är nog sant ändå att människor är dumma i huvudet.

1 kommentar:

Nordström sa...

En bra bit under 9 är det som gäller alltså... Får jobba på det så småningom jag med då!