onsdag, oktober 24, 2007

Helt jävla fantastiskt!

Äh, jag har inget att skriva om. Har tagit mig en vilovecka. Då händer det fan inte mycket. Promenerade till jobbet imorse, hade glömt det lagom till lunch så min dejt med "tränarn" i Birsta blev lite svår. Men det löste sig och vi käkade en usel Kinabuffé. Där ska jag aldrig äta igen.
Det börjag bli dags för lite tester snart. Känns som om jag är hyfsat med i matchen numera sedan den långa sjukfrånvaron. Den här viloveckan får passera sen ska jag besöka Test och träningskliniken. Det ska bli spännande att se vad en riktig Wattmätare visar. Synd bara att jag måste vägas in innan. Jag gillar inte vågar, då de inte gillar mig... Men sen ska jag göra lite riktiga fälttester innan vintern. Vägen upp till Södra, Håkanstået och Industrin ska referensas så jag har nåt att jämföra med. Kanske ska sammanställa en "Sundsvall Finest"? Vad tror ni klubbkamrater?? Sen lär vi ju försöka med en fortsättning av den gemensamma träningen på helger under vintern, kanske. Eller så mörkar jag hela vintern och kör skiten ur er till våren. Mmm så blir det nog.

6 kommentarer:

Tom sa...

Vi mörkar allesammans och kör skiten ur varandra när våren nalkas. Ska det va så ska det va norrländskt!

Unknown sa...

Ja, det är den norrländska vägen det!

Miike sa...

Det var ett jävla kass matställe! Imorgon kör vi ett bättre

Tom sa...

Åt ni på Jade Garden? Jag har funderat på att prova det flera gånger, men alltid hittat nåt alternativ som inte sett så sunkigt ut.

Anonym sa...

Jag har aldrig problem med magen, men, jag har ätit en gång på Jade Garden och fan i mig hade jag inte ont i magen i två dagar. Bästa lunchhaket i Birsta heter Hos Gamill och ligger i samma hus som GB glas har sitt kontor. Det står ett gammalt flygplan alldelses intill. Jag äter där sedan tre år tillbaka och det är en perfekt lunchbufé.

Anonym sa...

Jag var också kass i magen efter Jade Garden. Sketställe
/Markus N