lördag, oktober 06, 2007

Hej


Har verkligen försökt idag. Hejat på varenda kotte jag mött. Spännande att det är så pass få som hejar tillbaka. Hade vi varit i Fernie så hade allt mitt hejande renderat både skjuts hem, fika och middag... Killen på bild tog med sig allt det där från Fernie och kör stenhårt med den inställning här hemma i tråknorrland. Att gå med Brink på stan och försöka ta sig från punkt A till B om än den sträckan bara så är 20 meter kan ta allt mellan en kvart och en timme. Han är så jävla översocial att det ibland är störigt. Hur nu det faktum att någon är trevlig kan vara störigt... Det är tur att han inte tränar så jävl seriöst för då skulle han nog fanimej åka ifrån rätt många. Jag menar kan man springa milen på 34 och väga en bit över 80 kg, bara för att sen springa en mil till på samma dag med tiden 36 min...
Det verkar som om jag får ta tillbaka min 11 min tid runt sidsjön tills jag har mera fakta. Tydligen var det för fort för mig. Ska provspringa nån kväll till vecka för att se hur snett ute jag var. Kanske var det 21 min...

2 kommentarer:

Tom sa...

Fan! Ge Brink en tempocykel! Någon!

Rickard Mattsson sa...

11 min runt sidsjön är respekt. 3 Km är det runt sjön så isåfall har du haft ett tempo på 3,66 min/km i snitt runt hela sjön.