lördag, oktober 13, 2007

Oduglig

Fan vad värdelös jag var på CX!!! Satan jag hatar att känna mig värdelös än värre vara det!

Men säga vad man vill, det var rätt fränt. Om det utdelades ett Nobelpris för utvecklandet av svensk cykel så är nog herrarna Öijer och Ekstam två givna namn. Satan, det var 60 startande i Superprestige och eftersom jag låg sist så såg jag hela den mäktiga ormen ringla sig fram över grusplan och stigar. Fan vilken skön stämning det var! Och kallt! Fan, allt var egentligen suveränt förutom att jag är kass och att det bara var jag och farsan från Sundsvall. Tänk om XC var lika häftigt och inte en två timmars gäspning... Men satan vad jobbigt det är att måsta hoppa av cykeln hela tiden. Jag gick nog på för tunga växlar plus pingislunga = inge vidare resultat. Nä när jag blir stor ska jag bli snabbare.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Så du tycker att våra banor i Härnösand är en gäspning?

Unknown sa...

Japp.

Anonym sa...

haha då kan du ju komma upp och bevisa att du kör hela banan?

Unknown sa...

Ja banan är svår men oduglig som tävlingsbana.

Anonym sa...

nejdå.. Den funkar as bra som tävlingsbana... Man lägger sig först sen kör man bara ;)

Anonym sa...

Du kan ju trösta dig med att du är en jävel på att skriva blogg.