tisdag, oktober 16, 2007

Titta vilken fiiiin


Jag har gått och blivit med cyclocross! Fan, rolig cykel. Rolig sport, kanske det är om man är i form... Jag har förstått att det är tubisar som gäller så jag skyller min bleka prestation på mina kanttrådsdäck och för högt lufttryck... Inget annat... Hrmm...
Söndagens pass gick i frustrationens tecken. Frustrerad över att vara kass körde jag och Micke tills vi knappt kunde förstå vad vi höll på med. Förmodligen ett av de hårdaste träningspass jag kört i hela mitt liv. Jag gjorde faktiskt allt för att hitta väggen, det kändes omöjligt ett tag men till slut började jag domna av bakom ögonen, så då körde jag ännu hårdare. När vi väl var klara så var jag riktigt fyrkantig. Bara för att göra det lite värre så stack jag ut och "sprang" på kvällen. Måndag morgon var liiite seg, sen slaktade jag mig så gott det gick på spinningen under kvällen. Kan nog säga att det blev en helvetesuke "light". I morse trodde jag ärligt att jag skulle vägga på min promenad till jobbet. Fick faktiskt sådana känningar. Underbart. Jag ska fan... Jävlar vad jag är förbannad! Har klistrat upp nummerlappen från Norberg på dörren i skrubben så att jag kan sitta och stirra på den under mina trainerpass i vinter. Jag ska aldrig vara kass igen. Från och med nu är det färdigfjantat.

Inga kommentarer: