torsdag, januari 14, 2010

Värdelöst vetande

Tog mig igenom ett gäng lågkadensade intervaller igårkväll. Var livrädd att samma känsla som drabbade mig i förra veckan efter den helgens överdos av klassisk skidåkning skulle infinna sig igen. Men nej, jag hade tur det flöt på. Vet inte om det var ett pass att komma ihåg för evigt men jag överlevde. Jag roade mig med att köra 4x(4+1) därefter fem minuters vila och sen en repetering, jag kör dem en bit över normal tjugabelastning och på 50-60 i kadens. Lägre kan jag inte gå för då klarar inte Monarken att hålla effekten. Den förresten! Gamle Månknarken har självläkt! Går som en klocka igen! 90-talets elektronik... Hade den tillverkats på 00-talet hade den knappast överlevt i tjugo år!?

3 kommentarer:

Jens Westergren sa...

Självläkning är aldrig bra... då återuppstår problemen alltid vid sämsta möjliga tidpunkt...

Unknown sa...

Ja det är väl så att verkligheten kommer ikapp snart.

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.