onsdag, januari 27, 2010

Föreläsningssubstitut 1.0


Vaknade av klockan 0600 och kunde konstatera att viruset har den gula ledartröjan på dagens etapp. Det var bara att återgå till de dimhöljda bergens drömvärld och försöka göra lite skada på dagens relativt platta med kantvindsutsatta etapp. Nä, det blir nog ingen föreläsning för mig med Fredrik Ericsson ikväll, föreläser för mig själv istället ur det ovan väl granskade kompendiet. Lite suger det ju givetvis, jag hade gärna frågat om en del prylar helst hade det varit intressant att jämföra teorierna med dem som Mattias Lundqvist har. Sen kanske man inte ska överanalysera allt men det är ju intressant, män och deras hobby liksom.

3 kommentarer:

Svanebo sa...

Äh, sitt längst bak i salen så ordnar det sig. För mig får du komma :)

xhstd Fat Daddy CH sa...

Det vore en riktigt kul...klinisk observationstudie i; "Hur neurotiska idrottare handskas med luftburen virus-ångest"

Unknown sa...

Det var ju min grundtanke men jag har övergivit den till förmån för ryggläge i soffan.