måndag, januari 11, 2010

Planlöst irrande

Fan, jag hatar måndagar. Inte så speciellt att ha de åsikten, skulle kunna tänka mig att jag delar den med 95-100% av rikets arbetsföra befolkning. Helgens klassiska skidåkning har satt sina spår, i min vänstra stortå. Har fått nåt ont i senan som håller skiten på plats, vilket naturligtvis känns onödigt. Jo, jag får skylla mig själv som åker klassiskt när det går att åka skejt men det känns så klassiskt att åka klassiskt, liksom.

Träningen i övrigt då? Äh, jag vet inte om träningen spelar så stor roll. Alla vägar bär till Rom. Det handlar nog rätt mycket om att inte avvika från vägen, gör du det och du kommer inte fram. Om jag nu ska falla in i ledet och säga positiva saker för att höja stämningen så fortsätter jag med lågkadens och högkadens under både kort och lång tid, ett tag till. Glädjande nog visade badrumsvågen på två hektogram mindre än 2009 års bottennotering. Känns mer angeläget att lägga lite krut på just det faktiskt; att bli ofet.

Inga kommentarer: