fredag, januari 22, 2010

Osjuk?

Vetifan vad som hände, det knäppte till i kroppen igår och jag började återfå livsgnistan. Avhandlade 45 min Monark i skrubben på myyyycket städad och tillrättalagd effekt samt puls. Inte över 130 på hela passet, det var mer bara för att göra en systemkontroll och omstart. Det hela kändes i alla fall ganska så bra. Vid uppvaknandet imorse så var jag faktiskt vaken och inte som tidigare i vecka livlös, alltid trevligt att leva.


Har fått ordning på det mesta i cykelväg tycker jag inför säsongen, det som saknas nu är ett par skor och pedaler. Där är jag rätt nollställd. Ett par Australiensiska lackskor kanske?


3 kommentarer:

Robert sa...

Sidi rules

Samuel sa...

Northwave Razer..

Svanebo sa...

Bra sagt Samuel. Du har fattat det här, dock inte på cykelfronten ;)