tisdag, januari 26, 2010

Dödssjuk

Ojoj vad sjuk jag är! Det är inte bra alls, det är jääättesynd om mig. Faktiskt. Det enda som får mig att ta mig igenom dagen är min chans till hämnd, på samhället, och det fantastiska tillfälle som uppenbarat sig på onsdag.

Låt mig nu förklara min hämnd:
Jag är ju väldigt kritisk till dem som går på jobbet sjuka och därmed smittar intet ont anande cyklister. Därför är jag nu på jobbet och är sjuk, nu använder jag då ingen handsprit och kladdar med mina snoriga fingrar överallt, helst på stämpelklockan! Fortsatt så ska jag gå på bio ikväll, där räknar jag med att åtminstone kunna smitta tre rader nedåt och kanske en till två uppåt. Hoppas salongen är liten med ringa luftvolym och trasig luftkonditionering.

Nu tar vi det där om det fantastiska tillfället som uppenbarats:
På onsdag är det föreläsning, har hört att ca 40st av regionens cyklister ska dit, jag ska dit, alltså ett gyldene tillfälle för mig att skaffa mig ett träningsmässigt övertag mot eventuella motståndare på DM...

4 kommentarer:

Nordström sa...

Du borde hitta flight till varmare breddgrader full med förväntansfulla cyklister som ser fram mot cykelbyxbränna under det hett efterlängtade tvåveckorslägret... Där kan du göra en väldig nytta med!

Tom sa...

Jag har ordnat luftsluss och isolerad glascell åt dig. Tänk Magneto i X-Men.

Samuel sa...

Bra jobbat!! Skönt att man inte är i Sundsvall nu..

Svanebo sa...

Haha, bra. Ge igen hårt!