söndag, januari 17, 2010

Finträning

För någon dag sedan prisade jag Monarkens förmåga att självläka, det skulle jag ju givetvis inte ha gjort... Lördagsmorgon började den att göra lite som den ville, inmatade 0W belastning visade på 200W effekt, efter det så tyckte elektroniken att det var bättre förr och vägrade ta emot ny data. Jag gav upp, bröt ihop och la mig i soffan för att avnjuta en massa skidor. Inte illa det heller.

Idag har jag och B varit ute och finåkt. Start LV5 via Fågel, Sidsjön, Milen på södra och tillbaka hem till LV5 igen gav 30,22 km och ca 850 höjdmeter. Nu skulle jag ljuga om jag säger att jag är jättepigg eller inte har ont i armarna, men ondast har jag i vänster stortå... Manligt.

Fick höra lite giantskvaller igår, det kommer mera 29¨... Mmm gubbräser... FS och 29¨ kommer att garantera min närvaro på Långloppen i många år framöver.

1 kommentar:

robert sa...

Jag cyklade ute idag, det var som en våt dröm.