tisdag, juni 24, 2008

Stora + EKG = Eksjö?

Jafan, fick ju veta av upphovsmannen till Sundsvalls tortyrkammare att det är stora uppför EKG som gäller. Det är uppfattat. Att bara svänga förbi och dundra upp på stora är ju inga problem, problemet ligger i att man dessförinnnan avverkat alla andra backar på Södra, där finns liksom en del och de ligger ganska så nära varandra... Idag gjorde det ont på det där bra sättet, då det går att gå på och liksom plåga sig fram, med driv. Värre är det de gånger då det liksom nyper mitt i smärtan, de gångerna är inte lika roliga. Åkte två varv idag igen, var sammanlagt 6 min snabbare än i söndags med samma ansträngning. Stora bägge varven uppför EKG. Sen körde jag Rysk träning som avslutning. Fyfan.

Tänkte innnan passet att det skulle få avgöra om jag ska åka sjuttio mil ner till Eksjö. Hade hoppats på pingislunga och dåliga ben så jag skulle slippa. Fan, jag får aldrig som jag vill. Nu blev jag än mer velig.

2 kommentarer:

Miike sa...

Vi komer bli grym av alla Rysk!!

Nordström sa...

Helvete vad du kör, jag börjar allvarligt fundra på att ställa in S-valls resan av ren och skär rädsla för storpisk!