måndag, juni 30, 2008

Mängd

Har varit ute och kikat på naturen med Brink idag. Fint skit. Vet inte om det är så mycket att skriva om. Långt, lugnt och regnfritt. Bra, lagom och planenligt. Gör samma sak nu som innan Skövde, ska bli spännande att se om det blir någon fart på gammelkroppen till Norberg. Där ska jag gå på rent tjur och jävulskap. Fan. Verkar som om det är inne att göra slut på bromsbelägg, mina var inte där idag i alla fall. Tur att jag har ett par oanvända röda marta sl liggande någonstans så jag kan få bromsverkan igen... Konstaterade att jag måste köpa en ram till, har allt för att få ihop en tredje hoj nu, förutom ram och vajrar. Den blir rätt hyfsad, med full xtr eller SRAM. Jaja, den som spar han har. Åkte räser igår, utan kolisar. Tappade synen i Kovland och Bodil fick hjälpa mig av med skorna när jag väl hittat hem. Imorrn blir det ryskt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Du kan inte berätta mer i detalj var dina sram växlar ligger? och var det finns en reservnyckel? =)