torsdag, juni 19, 2008

Fyförfan

Fick mina hjul idag. Engelsmännen hade varit så snälla att de installerat däcken medelst tätningsvätska, så jag slapp att svära, lägga av, skrika, bli galen, svettas, reta upp Bodil, bli galen, svära, reta upp grannarna, väcka grannarnas grannar, slita ut fotpumpen, göra slut på alla CO2-patroner, mm. Skönt. Nästa gång jag ska byta däck så köper jag ett par nya hjul med de önskade däcken på, enklast och billigast så. Jag pratar om Satan's nu. För er oinvigda; testa aldrig. Det är lite som "once you go Björn, you never go back"... Det finurliga är att det nu finns Satan's för landsväg, läste att rullmotståndet var sjuuuukt mycket lägre även för roadisar. Hrmm kika i gästboken och se vad jag skrev för ett par tre år sedan... Tublöst!!

Nu är det ett hekto som ska bort sen är anthemen en sub-tio, med pedaler.

Inga kommentarer: