måndag, juni 16, 2008

Grönt





Fan, känner mig som ett sänke. Såg fram emot att få några bilder på mig själv ifrån Tyskland, men de enda jag hittade med min nummerlapp var på en tjockis i grönt. Den här bilden var iaf anständig...


Ok, här är en bild ifrån onsdagen. Dagen då jag hoppade över trettioårskrisen och slängde mig in i fyrtioårskrisen. Jag blev helt enkelt tio år äldre den här dagen. Obs att grabbarna bakom har klätt på sig för en vinterrunda i januari upp till Nedansjö och hem igen... Idioter.



Micke har lagt av igen...



5 kommentarer:

Anonym sa...

Såg att du körde med fingaffeln där nere, hur funkar den jämfört med fox?

Micke lägger av ofta, ändå så ser man ofta att han har varit och kört skidor/cykel

Tom sa...

Jo, man får komma ihåg att Micke börjar lika ofta som han slutar, men det säger han ingenting om.

Miike sa...

Men nu är det definitivt!!!

Unknown sa...

Maguran är softar och känsligare för småskak. Kanske lite väl mjuk ibland men då finns ju låsningen till hjälp. Efter sju långlopp kände jag mig helt fräsch i armarna, vilket ju måste vara ett fantastisk betyg?

Anonym sa...

Jag kör alltid med mina gafflar mjukare än vad man ska ha enligt instruktionsboken så maguran låter ju inte helt fel ;)
Roligt att man kan få den i skrika färger också =)