söndag, juli 08, 2007

Myr


Fan. Jag var nästa tre minuter långsammare på årets HÅEC. FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN
Mina ben är så jävla dåliga. Mitt självförtroende är så stukat, med all rätt... Det går inte nå snabbt alls faktiskt. Sakta är ordet. Varför?? Ingen aning. Antingen har jag tränat för lite. Eller så har jag tränat för mycket. Det kan även vara den där gröna skiten som luktar gräs. Inte den olagliga varianten. Eller så kan det vara det att jag i år inte tagit någon kortisonspruta mot det gröna helvetet som luktar gräs. Iom att jag ändrat så mycket så är det lite klurigt att sätta fingret på vad som gör mig sämre. Men en sak vet jag; det är fan inget kul. Så nu vetifan om jag ska tokjaga en spruta att få i skinkan och/eller tokvila? En sak står iaf klar och det är att jag kan glömma nåt resultat på Mörksuggan. I bästa fall lär jag ju vara iform till Oktober så det får väl bli Cyclocross eller längdskidor för min del.

Åre är inte sig likt, det myllrar av cyklister med stora klädet och gungiga cyklar. Undra om jag ska tröstköpa mig en sån till veckan? Fan blir bra sugen, och det verkar ju så kul. Jag har nog plats i nån av skrubbarna...

2 kommentarer:

Nordström sa...

Vem fan har inte funderat på en fetrigg?! Rolig bild, det ser ut som två husvangscampare/orienterare står bakom dig och spyr! Haha!

Nordström sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.