onsdag, juli 04, 2007

Det var som f-n


Det går fort i hockey som vissa skulle säga... Har haft en smula ångest för att jag haft en alldeles för fin cykel liggande i molekyler här hemma. Så jag tänkte att jag monterar ihop grejerna och ser om de funkar. Det började bra med att jag drog sönder gängorna i min fina EC70 stam, en snikstam. Klart kostar skiten bara 1800 spänn kan man inte förvänta sig att den ska hålla. Så på med sånt som funkar, giants egen stam i dyrfiber. Ska köpa en till sån nu, den är fan den enda som funkar men så kostar den lite mer än den andra... Nåja, väl monterat skulle den provas. Ny gaffel för cykeln blev det med. Foxen verkar harmonisera bättre än 100mm Reba på en HT. FY FAN vilken skön cykel!!! Jisses och jag som annonserat ut den!! Ni kan glömma att den är till salu längre... Ska provrejsa på den i Åre. Tror den kan bli lätt med SLR-hjul och slanglöst. Körde några intervaller idag med. Skönt. Benen kändes lite bättre än jag trodde med tanke på den träningsvärk jag haft idag... Fan, det är roligt med cykel ibland, bara det inte blir för mycket.

3 kommentarer:

Miike sa...

sluta cykla så mycket! Jag ska fan också ta med mig XTC:n till Åre!

Anonym sa...

För mycket????

Nordström sa...

Hahaha, jag håller med Robban... För mycket? 4x4 är väl eff tid på 16 minuter... Haha, skämtar bara! Shit det är nästan så jag blir lite MTB sugen när jag ser allt fint. Får banne mig skaffa en rigg till 08 och köra ett långlopp eller två!