söndag, januari 14, 2007

Fan

Det är inte ofta jag lägger in två poster per dag men måste få skriva av mig litet. Fan idag gick det tungt, så jävla tungt. Jag var så jävla klen att de där kärringarna jag skrev om lätt skulle hängt av mig. Helvete, hela passet var en plåga värre än nånsin. Kroppen känns som ett stycke sten och hjärtat vägrar slå snabbare. Hade lägre effekt på datorn idag än jag brukar ha vid uppvärmning, sen la skiten av. Fan vad jag hatar Elite trainern, den är så jävla dålig att man skulle vilja mörda fanskapet som designat den. Hur kan man konstruera en traienrdator som inte tål svett????? Va? Ska man inte använda den??? Fan. Typiskt italienskt skit, eller vad det nu är. Nästa år ska jag fanimej köpa en SRM-trainer. Jag skiter i vad den kostar, den summan ska jag gladeligen pissa på.

6 kommentarer:

Anonym sa...

När det gäller trainer så skulle nog jag rekomedera Tacx, jag tycker att det är mer kavlitet på deras produkter. En smr kostar väl mellan 20 000-30 000:-

Anonym sa...

Jag menar naturligtvis SRM.

Miike sa...

Trainer?? Fan skulle inte du börja mera med skidträning.. Nu följer du med på 2,5 timmar distans i morrn!!!

Unknown sa...

Det ska vara så tyskt som möjligt, det är det enda kravet jag har på en trainer.

Anonym sa...

Frekvent anaerob träning är slitsam!

lycka till med ditt experiment och rapprotera gärna watt-förändringar. Klart intressant!!!

Anonym sa...

När du kastat ut din elite från balkongen kan du köpa mitt Magoura-tröskverk billigt. Kör själv amerikanskt (tror jag) i vanlig ordning, en järncykel med 22 kg-svänghjul, Schwinn spinner pro, däru!!! Inge dysk sit (övers: Ingen tysk skit)