torsdag, januari 25, 2007

Det går så jävla bra...


... för alla andra. Lite frustrerande att läsa om allas framsteg, vissa ökar 20W andra kör 6 timmar distans på bara vatten, själv tränar jag sju timmar i veckan, inklusive styrka. Vågen visar 79,5kg på morgonen och framväxeln jag köpt passar inte till min ram. I morgon åker jag till Kramfors, skidor ska tas med, enligt mitt minne finns det ett fint motlut upp mot latberget. Där tänker jag köra några pass 4x4 i helgen, på ski. Förhoppningsvis kan det bli lite styrketräning hos brandmän-wannabeesarna på Sandö. Jag borde fixa 120kg i knäböj nu, får jag lite passning kanske jag vågar 130. Det är en bit till tiorna på 150 som jag klämde tidigt 2000-tal, men då vägde jag nästa tio kg mer och sprang milen långsammare. Inte för att den är så snabb nu heller. När jag blir stor ska jag klämma timmen på tjugo minuter, då får ni det svettigt grabbs! Men först ska jag åka till Gran Canaria och köra långlopp, det blir fint.

4 kommentarer:

Nordström sa...

Det är formen mellan april-okt som räknas... Fett med GC! Vill också åka och återuppliva gamla minnen ju! Tobbes kroppsbromsning, Kentas flugor, SEGA rally...

Unknown sa...

Bil, Kenta! det kommer en Bil!
Motvinden var fet den med, hoppas jag slipper den...

Nordström sa...

Men medvinden på motorvägen tillbaka är legendarisk å andra sidan.

Bil, Kenta, det kommer en bil Kent. Bil Kenta, det kommer en bil Kent. Bil, Kenta, det kommer en bil Kent. Bil Kenta, det kommer en bil Kent.Bil, Kenta, det kommer en bil Kent. Bil Kenta, det kommer en bil Kent. Bil, Kenta, det kommer en bil Kent. Bil Kenta, det kommer en bil Kent. Kent, du har en fluga på ryggen.

Unknown sa...

Fan, den sista är obetalbar! Tobbe är en sjuk man. Kroppsbromsningen är lätt det värsta jag sett. Fan vad ont han hade! Om inte de tyska turisterna kommit så hade väl vi lämnat honom där. Jag menar han kunde ju inte cykla, alltså lämnas han.