fredag, januari 07, 2011

After Pain

Japp, jag har fått massage, igen... Förut var jag avis på proffsen som får det varje dag, inte längre. Det skulle jag aldrig palla. Massören hittad en massa mer fel. Om jag hade varit en elektronisk pryl hade jag varit reklamerad vid det här laget. Eller så hade tillverkaren lagt ner produktionen. Dead end.

Nåja, har arbetsskolkat idag, igen. Alltså varit ledig. Det är fint. Inte så mycket av den varan egentligen. Inte ledig-ledig, dvs ingen extra träning, ingen tävling utan bara testbild på och slappa. Tänkte mig göra en massa saker men både jag och B gick i väggen efter en timme på stan, varav jag spenderade 65 min hos massören. Hur nu det går ihop. Imorgon tror jag att det blir till att utmana muskler och leder med kanske ett dubbelpass!?

Inga kommentarer: