torsdag, november 19, 2009

Svenska Cykeldagarna

Första gången för mig. Börjar stort med att hjälpa Jaguarverken och snacka lite giant, kanske lite magura också. Vet inte riktigt vad Kent har packat i bussen, Rabon ska få åka med i alla fall. Rätt troligt att även Di2 fräsern och lite annant smått och gott också får mediatid. Min Anthem X Advanced-ram har nog inte kommit ännu, fattas bara det för att göra dagen till julafton på riktigt. Hur som helst det ska blir roligt att göra ett besök på mässan och även galan. Jag ska erkänna att jag har förbannat dålig koll på vad jag har att förvänta mig där nere, men det brukar ordna sig. Löparskor och cykelskor är i alla fall nerpackade, om utifall att det ges tid till att röra på sidfläsket.

Kände mig kaxig inför gårdagens Skrubbträning men jag tror Monarken har inbyggd övermodskalibrering av motståndet...

Inga kommentarer: